Tuesday, June 05, 2007

Tillbaka till fååårrrden

Det var ett tag sen jag skrev nåt här nu. Beklagar det. Tillvaron är fylld av blöjbyten, godnattsagor och annat som hör pappalivet till och det blir mindre tid att skriva bloggtexter.
Nu kan jag i alla fall meddela att jag kommer att återvända till Aftonbladets ledarsida från och med den 13 augusti. Det har varit en intressant och rolig tid att vara chefredaktör för Sekotidningen (ett och ett halvt år blev det) men till slut blev lusten att åter skriva politisk opinionsjournalistik för stark.
Ronny och Ragge gjorde ju en tv-serie för några år sen som hette Tillbaka till fåårrden, eller nåt sånt. Det här blir väl lite samma sak. Fast polisongerna och gällivarehängen är inte lika snygga på bladet.

6 comments:

Anonymous said...

Grattis Aftonbladet!
Och grattis till dig Gaspar.
Mer Arenabandy innebar det kanske?
/UBYMIC

Catti Ullström said...

Det ser jag fram emot!

Tobias Bengtsson said...

Gött, fast ett par schyssta polisonger skulle nog bara lyfta nivån på den där ledarsidan till ännu högre höjder.

Tobias

Anonymous said...

Jag vill uppmana vara och en som ännu inte har skrivit på nedanstående listor att göra det!

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?stoppapedofilerna

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?fridfulltbarn

Calle Sundstedt said...

Fint som snus, det ser vi fram emot...

Anonymous said...

Vilket bra beslut! Tycker det är på tiden att fler än Seko-arna får ta del av dina tankar och idéer. Lycka till!