Friday, March 14, 2008

Lite läsarreaktioner

Ibland får man riktigt ... bra kommentarer till sina ledare i bladet. Häromdagen ramlade denhär ner i min mailbox:

"Jag tycker inte om din kritik om sylvesters nya film. Jag har sett den i lördags och jag tyckte att den va en av hanns bästa, han e mkt bättre än fjollan Arnold Schwarzenegger.
Jag e kritisk själv när det gäller filmer men inte när det gäller sylvester, alla hanns filmer är bra. Varför har du inte skrivit nåt om den tjejen som var missionär, en tjej har inget och göra i såna situationer utan man är bara dum. Egentligen så skrev du kritiken för att du ska ha nåt o säga. Stallone e över 60 men ändå bra skådis och har altid vart det, sån man som han behöver alla tjejer och inte nån fjant som arnold. Så håll kritiken för dig själv nästa gång."

Det är bara att vika ned sig för den synpunkten.

1 comment:

Svenne Farang said...

Sylvester Stallone, javisst, bara man förstår vad han säger. Tur att filmerna är textade :)